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2013年10月27日日曜日

2014 KTM RC390 スクープ情報

鋳造アルミニウム製のスイングアーム、WP製の前後サスペンション、4ポットブレーキキャリパー、300Φのディスクブレーキを装備、オレンジの塗装が施されたトラスフレームに、390Dukeと同じ最高出力43hpの水冷単気筒エンジンを搭載、デュアルヘッドライト、サイドミラー、前後のウインカー、テールライト、ナンバープレートホルダー、専用のマフラーなど装備が追加されている。
車輌重量は、ガソリン抜きで147kg。
2014 new KTM RC390 1st photo compilation


パワーパーツ付の写真も公開されました


















Engine
Design1-cylinder 4-stroke engine, water-cooled
Displacement373.2 cm³
Bore89 mm
Stroke60 mm
Performance32 kW (43 hp)
Starting aidElectric starter
Transmission6 speed, claw shifted
Engine lubricationForced oil lubrication with 2 Eaton pumps
Primary gear ratio30:80
Secondary gear ratio15:45
Cooling systemLiquid cooling system, continuous circulation of cooling liquid with water pump
ClutchWet multi-disc clutch / mechanically operated
Ignition systemContactless, controlled, fully electronic ignition system with digital ignition timing adjustment
Chassis
FrameTubular space frame made from steel, powder-coated
Shock absorberWP Monoshock
Suspension travel front125 mm
Suspension travel rear150 mm
Brake system FrontDisc brake with four-pot brake caliper
Brake system RearDisc brake with one-pot brake caliper, floating brake discs
Brake discs Front300 mm
Brake discs Rear230 mm
Chain5/8 x 1/4” X‑Ring
Steering head angle66.5°
Wheel base1,340±15 mm
Ground clearance (unloaded)178.5 mm
Seat height (unloaded)820 mm
Total fuel tank capacity approx.10 l
Unleaded premium fuel (95 RON)
Weight without fuel approx.147 kg